سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعر امروز شاهرود

در امد اول دوشنبه 84/11/3 ساعت 9:44 صبح

بنام خالق عشق و هنر و زیبائی

شعر شاهرود علیرغم صدای رسائی که دارد خیلی مظلوم است وشاعران شاهرود از شعر هایشان بی ادعا ترند شاید روزی یک سایت فعال در زمینه ادبیات آنهم بصورت فراگیر از همین قلم ایجاد شود اما تا آنروز در همین وبلاگ سعی خواهم کرد دوستانی را که حالا دیگر به خاطره ها پیوسته اند ، دور هم جمع کنم اصلا شاید تکنو لوژی این امکان را ایجاد کرده که در یک دنیای مجازی باز مثل سالها پیش که برای روز چهار شنبه لحظه شماری و برنامه ریزی میکردیم بتوانیم هر کدام از همان محل کار و از همان پشت میز اداره یا خانه مان با یکدیگر ارتباط بر قرار کنیم و جدید ترین شعر های همدیگر رو بخونیم و لذت ببریم.

به هر حال آرزوی من اینست که بتوانم به معرفی آثار شاعران شهرعزیزم شاهرود بپردازم اعم از پیشکسوتان شعر شاهرود و شاعران جوان و حتی این عرصه برای جوانه ها نیز باز است.و امیدوارم که دوستان شاعر ما را از دریای بیکران اندیشه شان و صفا و صمیمیت همیشگیش محروم نسازند.

دوستان عزیز میتوانند برای نشر آثارشان در این صفحه آنرا برای من به آدرس الکترونیکی royandeg@yahoo.com ایمیل کرده و یا به آدرس پستی شاهرود -رویان-مرکز مخابرات پست کنند.

و اما شعر های این وبلاگ پیشکش محضر علا قه مندان صاحب ذوق و دوستداران شعر و ادبیات این مرز وبوم میباشد .بی شک نظرات شما عزیزان و پیشنهادات شما راهگشای کار ما ست.

سبز و بالنده باشید

 


نوشته شده توسط: عباس ساغری


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

پر از عشق
حصار شیشه ای
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
90693


:: بازدیدهای امروز ::
2


:: بازدیدهای دیروز ::
14



:: درباره من ::

شعر امروز شاهرود

:: لینک به وبلاگ ::

شعر امروز شاهرود


:: آرشیو ::

بهمن 1384



::( دوستان من لینک) ::

شعر ها و نوشته های عباس ساغری
ترنم مردی از کویر
ترنم مردی که عاشق است
سنگچین
واران
آرش شفاعی
عشق علیه السلام
آخرین پنجره
کودکانه های یک روستائی
رضا قنبری

:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::


:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو